۱۳۸۵ مرداد ۱۹, پنجشنبه

تعریف عشق

آیا به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید؟ آیا واقعاً ممکنه که آدم با دیدن یک نفر برای اولین بار از خود بی خود بشه، چشمانش سیاهی بره و صدای تپیدن قلبش حتی از چند قدمی شنیده بشه؟! ... هیچ چیز توی این دنیا غیر ممکن نیست! مسلماً اوناییکه چنین اتفاقی براشون افتاده، از در تایید بر میان و میگن البته که ممکنه...ا
از من پرسیده شد: عشق رو تعریف کن! گفتم برای عشق تعریف واحدی وجود نداره، چون به تعداد ساکنان این کره ی خاکی میشه براش تعریف پیدا کرد!... تعریف عشق در درون عاشقه!... اون چیزی رو که عاشق میبینه، فقط و فقط در درون خودش وجود داره
تو مو می بینی و من پیچش مو
تو ابرو من اشارتهای ابرو
و گاهی حتی اگر از خود عاشق هم بپرسید، شاید خودش هم نتونه دلیل عشقش رو توضیح بده! پس آیا این به معنیه که عاشق شدن همیشه کورکورانه است و "با چشم باز عاشق شدن" فقط شعاری بیش نیست؟ من معتقدم که آدم با چشم باز عاشق نمیشه، ولی میتونه به عشق برسه... عشقی که دیگه کورکوانه نیست، عشقی که رسیده است و عشقی که فقط شادی و شعف رو در روح ایجاد می کنه، نه محنت و غم...ا

۳ نظر:

ناشناس گفت...

Hoy amu, baz ke zadi too romantic! Baba bia payin beza baham berim.
...miporsi eshgh chiye, bezar vaasat begam: Eshgh yani "Kashk" gorboonet beram, hataa shayad ham badtar yani "Ghareghoroot"!!?
Ba yeki ashena mishi, hale, safast, khoone adam joosh miyad, ghalbe adam tep tep mikone, na khab dari na ghaza, del midi o gholve migiri ....amma akharesh...
ina ke hamash gozasht, oon akharesh chizi ke moond , oono migan Eshgh. Dorost mesle inke shiro bokhori hal koni, mastesho begiri keyf koni, dooghesho bokhori jigaret khonak she....tahe taghar akharesh chi mimoone, Kashke baba joon, kashk...

...Agha in week end gharar nazar, khoneye ma kashko bademjoon, havas kardam. doostan ham jomlegi välkommen hastand...!
Kheyr pish

amunaaser گفت...

شما جناب انگار خیلی از این بابت کشیدید که اینقدر دل پری دارید و بدبینید. متأسفانه مثل شما زیاد توی این دنیا هستند که باورشون رو به عشق از دست دادند والبته شاید هم نه به ناحق، چون عشق واقعی دیگه تو این دنیا زیاد پیدا نمیشه! عشقها دیگه خیلیاشون از در "رنگیه"، از سر احتیاجه... و وقتی نیاز دیگه نبود، لحظه ای در دور انداختنت درنگ نمیشه! با این وصف، عموناصر هنوز هم "رمانتیک ازلی و ابدی" باقی مونده...ا

ناشناس گفت...

من فکر می کنم قشنگی عشق هم به اینه که نمی شه راحت توصیفش کرد...والا می اومد در ردیف خیلی چیزای کم ارزش دیگه