۱۳۸۵ مرداد ۱۵, یکشنبه

حدیث عشق

در رابطه با نوشته ی قبلیم بی مناسبت ندیدم که این ترانه ی قدیمی رو اینجا بذارم: ... عشق سؤال بی جوابه، تقطیر پیاله ی شرابه، در سینه نشوندنش ثوابه، یا اینکه "حباب روی آبه" ... نمیدونم... نمیدونم...ا


فرشته - حدیث عشق


عشق لهیب دو نگاهه نمیدونم
یا اینکه حدیث یه گناهه نمیدونم
عشق تمنای دو قلبه نمیدونم
یا اینکه رفیقه نیمه راهه نمیدونم نمیدونم

ای عشق عزیز هر چه هستی
من بنده ی درگاه تو هستم
تا یک قدمی به مرگ مانده
ای عشق هواخواه تو هستم

عشق سؤال بی جوابه
تقطیر پیاله ی شرابه
در سینه نشوندنش ثوابه
یا اینکه "حباب روی آبه" نمیدونم نمیدونم

عشق لهیب دو نگاهه نمیدونم
یا اینکه حدیث یه گناهه نمیدونم
عشق تمنای دو قلبه نمیدونم
یا اینکه رفیقه نیمه راهه نمیدونم نمیدونم

من عشقو رو پیشونیه بر خاک بجویم
در چهره ی عاشقانه غمناک بجویم
در چشم به اشک آمده ی مست خرابات
یا پیش فقیر دست و دلپاک بجویم

ای عشق عزیز هر چه هستی
من بنده ی درگاه تو هستم
تا یک قدمی به مرگ مانده
ای عشق هواخواه تو هستم

عشق لهیب دو نگاهه نمیدونم
یا اینکه حدیث یه گناهه نمیدونم
عشق تمنای دو قلبه نمیدونم
یا اینکه رفیقه نیمه راهه نمیدونم نمیدونم

هیچ نظری موجود نیست: