۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه

انکار؟

بالاخره این یکشنبۀ طول و دراز هم گذشت و هفته ای نو آغاز شد. هفته راستش زیاد خوب شروع نشد و اول صبح دوباره افکار پریشون به سراغم اومدن :( یک دوگانگی توی ذهنم هست: از یک طرف فکر میکنم که خوب بود که همه چیز رو در آرامش به پایان بردم و از این بابت خوشحالم، ولی از طرف دیگه احساس میکنم که همۀ حرفهام رو نزدم و این حرفها روی قلبم سنگینی میکنن. دلم میخواد یک زمان طولانی بگذره و بعد ببینم آیا هنوز هم همین احساس رو دارم و در اون صورت اون موقع سفرۀ دلم رو خالی کنم، ولی خیلی سخته و همش با خودم باید در حال کلنجار رفتن باشم... نمیدونم کدومش درسته و انگار که بر سر یک دوراهی گیر کرده باشم داره آزارم میده! شاید هم هنوز در مرحلۀ انکار باشم و اینا همش از اونجا آب میخوره... نمیدونم!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

adamhaye yek rabeteh, fekr mikonan bayad hame harfa ro began va age nagan taraf az onha khabar nadareh ama man fekr mikonam in toor nist ,man hatm daram harfe nagofte vojod nadare,khili az jomalat dar zaher faghat be zaboon jari nemishan , harfaheye shoma chize jadidi baraye tarafe dige nadareh ,shoma mikhahin ba( yek nafar) harf bezanin, ta be ghole khodetoon aroom beshin ,forsat dast mideh,harf mizanin, hame chi ro migin ,akharesh ham shenavandeh aram o khonsard tamame harfaye shomaro dar 1 ya 2 jomle nafy mikone v aba yek manteghe makhsos be khodesh mige ghaboleshoon nadare ya aslan in toori ke migi nist,aya shoma fekr mikonin akhare in jalase arameshetoon az alan bishtare ya khashmetoon bishtar?????????????? be har hal age be man began sakhtar az kandane kooh che kariye ? migam avordane mantegh baraye farde bimanteghi ke faghad be lajbazi fekr mikone !

amunaaser گفت...

من اصلاً قصد ندارم با کسی سر میز مذاکره بشینم و صحبت کنم، وقت صحبت رو در رو دیگه گذشته. اگر هم یه روزی تصمیم بر این بگیرم که حرفام رو بزنم مطمئناً فقط از طریق مکاتبه خواهد بود و به طور قطع منتظر جواب هم نخواهم بود! حرفهام رو یه روزی باید بزنم چون برای روح و روان من مهمه و اهمیتش در اینه که هر فصل کتابی رو شروع کردی باید بالاخره به پایان ببریش تا بتونی فصل جدیدی رو شروع کنی! من الان احساسم اینه که این فصل هنوز بازه و باز بودنش من روو بیش از حد داره آزار میده

ناشناس گفت...

هر حرفی جوابی داره حتی اگه شما منتظرش نباشین ،اون وقت فکر میکنین برای این کتاب پایانی وجود داشته باشه؟

amunaaser گفت...

از قدیم گفتن ولی حرف حق جوابی نداره