۱۳۹۱ خرداد ۱۹, جمعه

فارغ از تحصیل

امروز هم روزی دگر است و جمعه ای دیگر. اگه بگم امروز صبح اول وقت که با خط یازده داشتم سر کار میومدم، موقع تنفس بخارهای ناشی از بازدم رو میدیدم برای اون دسته از شمایی که الان دارین با گرما اون سر دنیا دست و پنجه نرم میکنین، فکر کنم جداً خنده دار باشه :) امروز صبح فقط پنج درجه بالای صفر بود... نیاز به توضیح بیشتر هم هست؟ :) ولی به قول دوست و بلاگنویسی قدیمی، به ما اینجا از روز اول که وارد شدیم توی کلاسهای زبان این جمله رو یاد دادن: "هوای بد وجود خارجی نداره، این لباس آدمه که غیرمناسبه!" ولی عموناصر عین خیالش نبود و با سرعت زیاد قدم برمی داشت در حالیکه به صدای استاد گوش میداد، چون بعد از ماهها غیبتش دوباره کلاسها از سر گرفته شده و درسهای جدید داده شده... چقدر بد فقط که از اون همه هنرجو تعداد زیادی باقی نموندن و همه انگار یک طورایی میدون رو خالی کردن!
امروز جمعۀ دیگه ایه و با وجود "هوای سرد بهاری" ولی جمعۀ خوبیه، چون عزیزی داره فارغ التحصیل میشه، عجب احساس خوبیه واقعاً! شخصاً هیچوقت اون روزایی رو که خودم به معنای اخص کلام از تحصیل فارغ شدم هرگز از یاد نمیبرم، از بهترین احساسهای دنیا بود... و خلاصه این خود دلیلی برای اینه که عموناصر چند روزی رو به سفر بره و در کنار کسایی که توی این سالا خیلی بهش نزدیک بودن و هستن، باشه و در شادیشون سهیم باشه... بنابرین چند روزی از خوندن ستونهای روزانۀ نشریۀ  "زندگی همینه، عموناصر" در امان خواهید بود...:) لطف همگی پاینده!

۵ نظر:

baran گفت...

amo naser khosh begzare
az tarafe hameye khanandegan khosh begzaronin
va eltemase doa :)))

amunaaser گفت...

ممنون از لطفتون! تمام سعی خودم رو میکنم و مطمئن باشین دعاهای من کار به جایی نمیبره :)

leila گفت...

خوش به حال عزيزي كه شما به خاطر فارغ التحصيل شدنش اينطور خوشحالين و جشن ميگيرين..اينجا كسي به ما تبريك كه نميگه هيچي ، خون مارو هم توي شيشه كردن اين اعضاء نامحترم دانشگاه...در هر حال خوش بگذره آقا ناصر...:))

amunaaser گفت...

mersi jaaye shomaa khaali kheyli khosh gozasht... age kasi be shomaa tabrik nagofte haalaa man migam :)

leila گفت...

ممنون..بازم به شما...