۱۳۸۵ مهر ۷, جمعه

"جوجه خروس"

چند روز پیش ایمیلی دریافت کردم که خیلی برام جالب و در عین حال تعجب آور بود. جوونی از وطن، نمیدونم به چه طریقی، من رو پیدا کرده بود و طی نامه ای از من در مورد وضعیتش نظرخواهی کرده بود! ظاهراً با خانمی ساکن سرزمین قطبی که یک دهه و نیم ازش بزرگتره و سه تا بچه داره، دو سالیه آشنا شده (حدس من: از طریق اینترنت و آشنایی در همون سطح اینترنت). حالا این خانم بهش پیشنهاد داده که با هم ازدواج کنند تا بتونه به اینجا بیاد... من هیچ کدوم از طرفین رو نمیشناسم و هیچ قضاوتی نمی خوام بکنم! تنها چیزی که می تونم بگم اینه که احتمالاً این جوون میتونه حدوداً همسن فرزند بزرگ این خانم باشه!
اینطور که به نظر میرسه، این قضیه ی خانمهای میانسال که، به قول یکی از دوستان، "دکتر" براشون "جوجه خروس" تجویز میکنه، ظاهراً یک روندی توی این جامعه شده... جالب اینجاست که این خانمها که با این شکل انتخابشون سعی بر گشایش عقده های دوره های از دست رفته ی جوونیشون دارند، در توهماتی عمیق به سر می برند و فکر می کنند آینده ای روشن با این "جوجه خروسها" دارند... بیخبرند که این جوجه خروسها، دیر یا زود خروس میشند و دیگه "مرغ مادر" براشون جذابیتی نخواهد داشت... آنکس که نداند و نداند که نداند...

۶ نظر:

ناشناس گفت...

ajibe amma gooya in agha be hami in emailo zadan!!!!!!!!!! chon bande va chand nafare dige ham daryaaft kardim!!!!!!!!!!!!

amunaaser گفت...

پس احتمالاً ایشون مشکلشون خیلی باید اساسی باشه :))...ا

ناشناس گفت...

beonvane yek khanoom be gheyratam barkhord..:-)va goftam biam va chand khatti ro ham man dar morede tajvize "jooje morgha" ke mamoolan salhast doktorha baraye aghayoon tajviz kardan o mikonan benvisam..

Gooya in daroo beghadri mashhoor shode ke natanha khanoomha ro konjkav karde balke be sarzamine ghotbi ham reside..chon jadidan mardane ghotbi ham shadidan be donbale tajvise darooye "jooje morghan"..JALALKHALEGH..

Migan az mast ke bar mast..

amunaaser گفت...

البته به طور مشخص دلیل اصلی کنجکاو شدن خانمها این بوده که آقایون زیادی (نه همه!) سالیان سال این دارو رو مورد استفاده قرار داده اند و دائماً اظهار رضایت و خشنودی کرده اند! اختلاف سن بین دو نفر شاید مسئله ی اساسی نباشه و در واقع بلوغ قکری طرفینه که تعیین کننده ی دوام یک رابطه است، ولی از نظر فیزیولوژیکی آقایون یک سری آوانتاژ دارند، که خانمها به واسطه ی نداشتن این آوانتاژها، وقتی وارد رابطه با کسی میشند که خیلی ازشون جوونتره، شانس موفق شدنشون خیلی خیلی کم میشه و تقریباً میشه گفت که رابطه از ابتدا محکوم به فناست!...ا

ناشناس گفت...

Salam ,

Hur står det till?
Kolla den här adressen
http://nazi277.persianblog.com/


Sahel

Ha det bra

ناشناس گفت...

http://nazi277.persianblog.com/

Salam

In site ra nazare be andazed , beciar jaleb ast , chon fekr mikonam ke sher dust dashte bashed.
Ba ehteram
Sahel
Ha det bra