۱۳۸۵ آذر ۶, دوشنبه

غریب آشنا

دوستانی که مرحمت می کنند و گاهی اوقات سری به اینجا می زنند، حتما" کامنت های غریب آشنا رو دیده اند! بعضی ها حتی فکر کرده اند که هر دوی ما یک نفر هستیم چون نوشته هامون خیلی به هم شباهت داره... در هر حال، این دوست خوب حالا قراره خونه ی مجازیه عموناصر رو گاهی با نوشتن اندیشه هاش آراسته کنه! این برای عموناصر جداً مایه ی مباهات و افتخاره... امیدوارم که این همکاریه نوشتاری در دنیای مجازی سالیان سال ادامه داشته باشه... حالا ما بیصبرانه منتظر اولین نوشته ی این دوست گرامی در اینجا هستیم:)...ا

۲ نظر:

ناشناس گفت...

amunasser, sharmande mikonin! Khoshhalm ke in ejazeh ro dadin ta hamkare neveshtarie shoma besham, vali fekr konam ta avalin neveshtar kami tool bekeshe va in bedalile nadashtan barnameye zabane farsi roye computer in haghire...darharhal baz ham bekhatere in forsat mamnoon..

amunaaser گفت...

خواهش می کنم، باعث افتخاره! در مورد فارسی نوشتن هم، من فکر می کنم که نفس عمل مهمه... من خودم اوائل که اینجا شروع به فارسی نوشتن کردم، با حروف لاتین می نوشتم تا رفته رفته به تایپ فارسی عادت کردم... خلاصه شما هم برای "دستگرمی" می تونید از همین حروف لاتین استفاده کنید! اتفاقا" شاید کمی تباین و کنتراست در این وبلاگ ایجاد بکنه :)...ا