۱۳۸۷ شهریور ۲۵, دوشنبه

یوته

در طول مسیر زندگی آدمهای زیادی میان، بعضی ها میمونن و بعضی ها هم مدت کوتاهی هستند و بعدش برای همیشه ناپدید میشن! دلیل رفتنشون هم خیلی چیزها میتونه باشه، روزگار، حوادث، کوتاهی خود آدما و هزاران علل دیگه... نمیدونم جریان از چه قراره که بعضی از این آدما هیچ وقت از ذهن آدم محو نمیشند! بعد از گذشت تزدیک به دو دهه، این چند وقته همش به یاد یک همکاری می افتم که زمان زیادی در زندگی من گذر نکرد. همش حرفهای خردمندانه اش توی گوشمه! بهم میگفت: حرص زندگی رو نزن، عموناصر! همه چیز بالاخره به طریقی آخرش درست میشه... چقدر بر حق بودی، یوته ی عزیز، که امروز حتی نمیدونم در قید حیاتی یا نه! اینقدر زمان زیادی گذشته که حتی حافظه ام دیگه مدد نمیکنه تا نام خانوادگیت رو بیاد بیارم، تا شاید بتونم سراغی ازت بگیرم! به امید اینکه اگر هنوز در این دنیای فانی به سر میبری، روزهای آخر عمرت رو با عزت زندگی کنی، و اگر دیگه در بین ما نیستی، روحت شاد باشه... همیشه در یادم هستی و خواهی بود!

۲ نظر:

جهانگرد گفت...

سلام
عمو ناصر این حرف را که زدی بی اختیار گفتم بپرسم شاید به هدف زدم حالا می پرسم
عمو ناصر شما در یوتوبری زندگی می کنید ؟اگر جوابتان مثبته مهرداد هدسنی را احتمالا می شناختید؟این اقا مهرداد ماهم از صفحه زندگی رفته یه دو ماهی می شه می خواهم بدانم می شناسی یا خیر؟

amunaaser گفت...

سلام
درست توی خال زدی :) متأسفانه من ایشون رو نمیشناسم، با در نظر گرفتن اینکه در این شهر نزدیک به 10000 هموطن زندگی میکنن، شانس البته زیاد نیست!