۱۳۸۷ تیر ۴, سه‌شنبه

قرارداد "دست اول"

از روزی که پامون رو به این خطه گذاشتیم، همه اش صحبت از مشکل مسکن بوده! ولی باید اعتراف کنم که سالهای اخیر این معضل برای مردم به مراتب بدتر شده. این رو البته به واسطه ی تجربه ی شخصی خودم در این رابطه میگم، یعنی چند سال پیش که مدتی "بی خانمان" شده بودم و شدیداً دنبال خونه میگشتم، متوجه شدم که گیر آوردن یک چهاردیواری با سقفی بالای سر چقدر مشکل میتونه باشه! جوونای بیچاره که میخوان روی پاهای خودشون بایستند و در یک آلونکی زندگی مستقل خود رو آغاز کنند، مجبورند که چندین سال به ناچار پیش پدر و مادر بمونند... خلاصه که پسر عزیزم، انگار این دوره ی انتظارت به سر اومد و امروز با خبری که بهم دادی جداً از ته دل خوشحالم کردی...:)

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
یعنی مشکل مسکن در ان ابادی از مشکل مسکن در اینجا هم مشکل تره ؟!!!!

amunaaser گفت...

سلام
اصلاً بامشکل مسکن در اون دیار قابل مقایسه نیست! خبر از قیمتها در اونجا دارم و میدونم که مسائل اینجا به گرد پای اونجا هم نمیرسه، ولی آخه شما که خبر ندارید، اینا چقدر ادعا دارند! با وجود این ادعاها و وضعیت کشورشون از نظر اقتصادی، امروز هستند کسایی که سالیان سال باید توی نوبت بمونند تا خونه ی اجاره ای بهشون بدند!